ברוכים הבאים לבלוג טיפים ומאמרים בעיצוב פנים

תודה שקפצתם לביקור, בואו לקרוא על כל החידושים מעולם עיצוב הבית ולקבל טיפים ורעיונות מדליקים ומועילים לעיצוב פנים שכל אחד יכול ליישם! ובנוסף תוכלו להתרשם מפרויקטים שונים שהסטודיו שלנו מבצע! אז...מדגדג לכם משהו ספציפי? צוות המעצבים של הסטודיו ישמח לעזור ולייעץ לכם, דברו איתנו.
אהבתם? הצטרפו לדף האוהדים של הסטודיו >>> בפייסבוק.

עיצוב הבית - עיצוב בלבן לדירת 5 חדרים.

שבועות זה לא רק גבינה לבנה, זו גם דירה לבנה
ליאור מלכה | אדריכלים ומעצבים |סטודיו לעיצוב פנים   

חג השבועות הוא קרוב לודאי החג הכי טרנדי שיש לנו כאן, כולנו לובשים לבן, מעצבים לבן ואוכלים לבן וההרגשה הכללית היא של התחדשות, פריחה וחגיגיות.
אז לכבוד החג הכי לבן שיש בחרנו להציג בפניכם פרויקט מיוחד במינו שהמושג חגיגיות הוא עניין שבשגרה אצלם. 



קצב החיים נהיה מהיר מיום ליום ולפעמים נדמה שאנחנו פשוט לא עוצרים מהבוקר עד הערב, עבור זוג הדיירים להם בוצע הפרויקט, הורים ל 2 ילדים, היה חשוב שהבית כולו ישרה אווירה נעימה ורגועה, כך שיחזרו מיומם העמוס יוכלו להתרווח ולהרגיש שהגיעו לחוף המבטחים שלהם,
לאישה הייתה רק בקשה קטנה אחת... הכל בלבן!

הדירה בת 5 חדרים מיני פנטהאוז ממוקמת בקומה השביעית מתוך 8 קומות בבניין חדש הממוקם בלב שכונה שקטה ונעימה, היא משתרעת על שטח של 180 מ"ר והסכום שהוקצב לשיפוץ היה 450,000 ₪ כולל הכל.
מכיוון שהדירה נקנתה עוד בשלבי התכניות דאגנו להעביר את כל השינויים שרצינו לבצע בדירה לידי הקבלן שביצע אותם כבר במהלך בניית הבניין מה שחסך לדיירים קרוב  ל 50% מסכום התקציב כשניגשנו למלאכת העיצוב לאט לאט גם אנחנו התמכרנו ללבן..

 

רצון הדיירים היה שהכל יהיה לבן אבל שהבית בכללותו  לא ישדר קרירות או ניכור אלא בדיוק ההיפך שיהיה חמים ומזמין. הצבע הלבן מקבל לתוכו באהבה כל צבע טבעי ומשתלב איתו בצורה נהדרת לכן את בקשת הדיירים היה כייף לעצב!


את הסלון עיצבנו כך שיהיה מזמין ונוח וישרה אוירה רגועה למתארחים בו, כדי לשבור את קרירות הלבן החלטנו לרצף את חלל הדירה באריחים בגוון נס קפה כך שישתלבו עם הלבן ויתנו לו את החום שחסר בו  כמו כן שילבנו כדי זכוכית עם חלוקי נחל בצבעי השמיים.

את הסגנון הנקי והרגוע המשכנו גם במטבח שם עיצבנו את כל החלל בלבן ונירוסטה ולקבלת אוירה נעימה וחמימה, שילבנו תאורה חמה ונגיעות בגווני התכלת. מכיוון שהמטבח מאגד אליו את כל בני הבית לפחות פעמיים ביום, היה חשוב לדיירים שיהיה  נעים,מרווח ונוח לשבת לאכול ולשהות בחיק המשפחה.

בחדר השינה היה חשוב לדיירים לקבל אוירה חמימה ורומנטית על אף הריהוט הלבן לכן שילבנו גופי תאורה בגווני ברונזה כסופים אשר מאירים אור רך כמו כן שילבנו תמונה בגווני השקיעה שתשלים את אווירת הרומנטיקה בחדר.


את פינת האוכל עיצבנו בסגנון קלאסי מודרני כמובן בלבן, היה חשוב לדיירים שפינת האוכל תהייה גדולה ונוחה ותתאים לאירוח כמו כן על מנת ליצור אוירה חמה גם כאן שילבנו גופי תאורה עם מאפיינים קלאסיים בגוונים כסופים אשר מאירים אור חמים.


את חדר הבת עיצבנו בסגנון קלאסי מודרני, בחרנו לשלב צבע בעל נוכחות אשר יעניק לחדר מראה צעיר יותר אך ישמור על הקווים הנקיים של הבית כולו , בתקרה תלינו מנורת שנדליר ועל הקיר הדבקנו מדבקת קיר מעוצבת של "מינימל מיינדס" המוכשרים להשלמת המראה השיקי.


חדר הרחצה המשותף שממוקם במרכז הבית מיועד לילדים וכמובן לאורחים המגיעים לביקור, לדיירים היה חשוב שהעיצוב יהיה מינימלי ונקי, לכן שילבנו במקלחת רהיט בגוון כסוף על רקע אריחים לבנים ולהשלמת האווירה הנקייה תלינו גופי תאורה בגוון מוזהב לקבלת מעט חמימות בחלל . 

התוצאה שקיבלנו לבסוף הייתה בית מעוצב באווירה נקייה מינימליסטית עם ניחוח שיקי וחגיגי, דיירי הבית אומרים שכל פעם שהם נכנסים הם נושמים לרווחה, הבית פשוט מזמין ומרגיע.
מהפרויקט הזה יצאנו עם תובנה חדשה, הצבע הלבן שולט!



ליאור מלכה | אדריכלים ומעצבים הוא סטודיו לעיצוב פנים המוביל בתחומו, הסטודיו מתמחה בתכנון ועיצוב פנים לדירות ובתים פרטיים, הסטודיו מתאפיין בסגנונו העיצובי – כעיצוב צעיר מודרני מינימליסטי ואומנותי.

אנו מאמינים כי העיצוב הסופי הוא תוצאה בין דרישות הדיירים ואופיים הייחודי מול הדרישות התכנוניות והתקציביות כל אלו נלקחים לתשומת ליבנו ומתבטאים במוצר הסופי ובסביבתו.
אנו בסטודיו שלנו מתחייבים להציג עבודות ייחודיות המותאמות לצרכיהם של לקוחותינו, מטרתנו היא תמיד להישאר רעננים, אמנותיים מודרניים ומקוריים.

יחד עם הדיירים אנחנו מחפשים את המכנה המשותף, זה שיביא לבסוף את הרעיון העיצובי הטוב ביותר לדירה.
התוצאה הסופית תמיד יוצאת מעניינת ומדהימה...ואת זה אנחנו הכי אוהבים!

ליצירת קשר עם הסטודיו שלנו לחצו >>> דרכי קשר לליאור מלכה | אדריכלים ומעצבים.

כל הזכויות לגבי התמונות והתכנים שמורות ל: ליאור מלכה | אדריכלים ומעצבים | סטודיו לעיצוב פנים ואין אישור להשתמש בהם ללא אישור בכתב.

18 תגובות:

  1. איזה בית מהמם!!!!

    השבמחק
  2. ווואווו !!!
    אני גם רוצה בית כזה!!! :)

    השבמחק
  3. רווית גנוסר7 ביוני 2012 בשעה 5:03

    במילה אחת... מושלם!

    השבמחק
  4. הלבן פותח את הלב....

    השבמחק
  5. איך בא לי לבית כזה
    חבל על הזמן

    השבמחק
  6. של מי המנורות?

    השבמחק
  7. שולחן האוכל מהיכן?

    השבמחק
  8. את שולחן האוכל עיצבנו במיוחד עבור הדיירים וייצרנו אותו אצל נגר פרטי

    השבמחק
  9. שאפו על העיצוב באמת מקסים - הלוואי ויכולתי לגור בבית כזה. אבל שאלה קטנה- מתי יגמר טרנד הלבן הזה? זהכל כך יפה אבל כל כך לא פרקטי

    השבמחק
  10. איך בוחרים דלתות פנים חבל שבתמונות לא רואים איזה דלתות קיימות

    השבמחק
  11. ווואוווו שאפו ממש לטעמי

    השבמחק
  12. עיצבו מדהים עבודת עיצוב ברמה גבוהה http://www.loz.co.il/how-to-design-your-home/

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...