ברוכים הבאים לבלוג טיפים ומאמרים בעיצוב פנים

תודה שקפצתם לביקור, בואו לקרוא על כל החידושים מעולם עיצוב הבית ולקבל טיפים ורעיונות מדליקים ומועילים לעיצוב פנים שכל אחד יכול ליישם! ובנוסף תוכלו להתרשם מפרויקטים שונים שהסטודיו שלנו מבצע! אז...מדגדג לכם משהו ספציפי? צוות המעצבים של הסטודיו ישמח לעזור ולייעץ לכם, דברו איתנו.
אהבתם? הצטרפו לדף האוהדים של הסטודיו >>> בפייסבוק.

אינדקס בעלי מקצוע

בואו ותכירו ... המקצוענים
מאת: ליאור מלכה.

כמעצב פנים אני מכיר היטב את הבעייתיות שקיימת במציאת בעל מקצוע מהימן שאפשר לעבוד אתו. אבל לאחרונה גיליתי את המקצוענים, וכמה שמחתי לגלות שסוף סוף יש על מי לסמוך...


הקמת בית היא תהליך מורכב שדורש שיתוף פעולה הדוק בין האדריכל לבעלי מקצוע שונים – שיפוצניקים, חשמלאים, צבעים, טכנאים ועוד. כולנו צריכים לעבוד יחד שעות רבות, להיות מדויקים ומקצועיים, וכמובן גם להיות מסוגלים לסמוך אחד על השני.

מצער אותי לכתוב זאת, אך נדירות הפעמים שבהן העבודה עם בעל המקצוע עוברת באופן חלק ופרודוקטיבי. איחורים, חוסר מקצועיות, חצאי-עבודה וכמובן גם המחירים המופקעים שרבים מהם מנסים להוציא... כל הבעיות האלו שהישראלי הממוצע נתקל בהן כשהוא מזמין בעל מקצוע – לא עובר שבוע שאני לא מתמודד עימן. או ליתר דיוק, התמודדתי, בלשון עבר. הן תמו כאשר גיליתי את המקצוענים.


הרעיון מאחורי המקצוענים פשוט וגאוני בו זמנית. מדובר באינדקס בעלי מקצוע אקסקלוסיבי. למה הכוונה? הרי קיימים לא מעט אינדקסים של בעלי מקצוע ברשת, אבל בניגוד לרובם - למקצוענים לא כל אחד יכול להיכנס, רק אלו שמוכיחים את עצמם ועוברים תהליך סינון מיוחד. 
תהליך זה כולל בין היתר פגישה אישית ובדיקה שאכן יש למועמד את כל האישורים והאסמכתאות הדרושות לעבודה בתחומו (ותתפלאו לשמוע כמה בעלי מקצוע לא מורשים מסתובבים להם שם, ואיזה נזק הם עושים!). במילים אחרות, מי שמזמין בעל מקצוע מהמקצוענים יקבל בעל מקצוע מורשה, ברמה מקצועית ואישית הכי גבוהה שניתן למצוא...!

אבל העבודה של המקצוענים לא מסתיימת אחרי שבעל המקצוע נכנס לאינדקס. אחרי כל עבודה שמוזמנת מהאתר - כל עבודה! - הם מבררים מול הלקוח אם העבודה התבצעה לשביעות רצונו. הם מפעילים מוקד גישור שנועד לפתור בעיות שיכולות לעלות בין לקוח לבעל מקצוע, ומה שגרם לי לקחת אותם אפילו עוד יותר ברצינות - הם מוציאים מהאינדקס בעלי מקצוע שלא עומדים בסטנדרטים הגבוהים שהציבו.

אמנת השירות של המקצוענים. כל בעל מקצוע שנכנס לאינדקס מתחייב לעמוד בתנאים הכתובים בה

המוטו של המקצוענים הוא שיש על מי לסמוך, ואפשר להבין מדוע. זאת חברה שכל המאמצים שלה מרוכזים בבניית אמון בינה לבין הציבור - אמון אמיתי, כזה שמבוסס על מעשים ולא רק הצהרות. הם לא מתפשרים על איכות בעלי המקצוע שהם בוחרים לעבוד איתם. הם מכניסים רק בעלי מקצוע מיומנים ושירותיים, שמבקשים מחיר הגיוני ושכיף לעבוד איתם, מקצוענים אמיתיים. פשוט תענוג, סוף סוף יש על מי לסמוך!

>>> לפרטים נוספים אודות המקצוענים:  www.pro.co.il




4 תגובות:

  1. זה נראה הזוי, אם זה הכן נכון זה משהו פצצה.

    השבמחק
  2. יש לכם במקרה רשימה של ממליצים ?
    אנשי המקצוע הכי טובים שהיו לו, שמעתי עליהם מפה לאוזן - זאת בהחלט שיטת השיווק הטובה ביותר.

    השבמחק
    תשובות
    1. אתם יכולים להכנס לאתר של המקצוענים וליצור איתם קשר לעוד שאלות...
      הם ישמחו לענות לכם.

      מחק
  3. כאחד מבעלי המקצוע המופיעים ברשימת הצבעים והשיפוצניקים, אנו יכולים להעיד כי אכן למקצוענים מערכת סינון בבחירת בעלי מקצוע המוצגים באינדקס ומערכת בקרה אחר כל עבודה, וזאת על מנת לשמור על איכות ורמה גבוהה של בעלי המקצוע אותם הם מפרסמים.

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...