ברוכים הבאים לבלוג טיפים ומאמרים בעיצוב פנים

תודה שקפצתם לביקור, בואו לקרוא על כל החידושים מעולם עיצוב הבית ולקבל טיפים ורעיונות מדליקים ומועילים לעיצוב פנים שכל אחד יכול ליישם! ובנוסף תוכלו להתרשם מפרויקטים שונים שהסטודיו שלנו מבצע! אז...מדגדג לכם משהו ספציפי? צוות המעצבים של הסטודיו ישמח לעזור ולייעץ לכם, דברו איתנו.
אהבתם? הצטרפו לדף האוהדים של הסטודיו >>> בפייסבוק.

חדשות העיצוב - עיצוב בית האח הגדול 2

עיצוב בבית האח הגדול 2 - כל מה שרציתם לדעת!
 מאת: ליאור מלכה


בריכה במטבח, סוס בסלון, תחנת אוטובוס בחצר.
ואלו הם רק חלק מחידושי העיצוב בבית האח הגדול...
העונה הבית צבעוני, פראי, מושך, דרמתי וקיצוני ממש כמו המתגוררים בו!

בדרך לירושלים סמוך לנווה אילן במחסן נטוש סמוך לאולפני "חדשות ערוץ 2" על שטח של כ 800 מטרים הוקם לו בית האח הגדול החדש הכולל בתוכו אולפן ומבנה מגורים שנועד למתמודדי הסדרה "האח הגדול".



בעונה הראשונה,אף אחד לא חלם שכור ההיתוך הזה שנקרא "האח הגדול" יוליד גיבורי תרבות, אנשים אשר את שמם שמענו בכל דיון אפשרי.

אך העונה חזר ה"אח הגדול" בביטחון מלא עם רזומה של פורץ גבולות ושובר מוסכמות וכך גם העיצוב שלו, שהופקד בידי המעצב מיכאל ששון, מבעליו של  בית העיצוב "קרוסלה" חנות הקונספט בשינקין.בוגר המחלקה לאדריכלות בבצלאל .

הרעיון המרכזי העומד מאחורי העיצוב בבית "האח הגדול" הוא היכולת לשדר לצופים בצורה דו מימדית חללים אשר ישקפו את קונספט התוכנית בצורה הטובה ביותר.
ששון משתמש בטכנולוגיות חדישות לביטוי שפה עיצובית ייחודית לבית האח הגדול אשר מתאפיינת בזוויתיות  וצורניות בהשראת  הקריסטלים,בשילוב השפעות פופ מודרניות הבאות לידי ביטוי בצורות אסימטריות צבעוניות המעניקות תחושת דרמתיות בבית.
נוסף לכל החידושים העיצובים נפרצו גם גבולות החלל והתפיסה הסטנדרטית המוכרת לכולנו...


אם זה המטבח הוורוד סגול האסימטרי המפוצל לשלושה איים חופשיים אשר כל אי מייצג פונקציה נפרדת עבור הדיירים  ואם זה במיקומו  בסמוך לבריכת השחייה במרפסת  ששון ומעצבי חברת "דקור" שברו לנו את המיתוס למטבחים קונבנציונליים וסללו לנו את הדרך לשילוב המטבח כאיים הפזורים בחלל הפתוח גם בביתנו הפרטי.


שילובי החיפויים העוטפים את מרבית הבית אשר יוצרו בטכנולוגיה מתקדמת המשלבים בחומר הדפסים צבעוניים בהזמנה ייחודית על גבי אריחי - NOVO IMAGINE מודפסים של חברת "נגב".


האריחים, שמודפסים על פי הזמנה אישית,בשילוב הרהיטים השונים מתהדרים בצבעים רב גוונים הלקוחים גם הם בהשראת הפופ והאייטיז צבעי נאון זרחניים, וגיאומטריות חזקה התורמים גם הם לאווירת הדרמתיות בבית.


גם חדר  האמבטיה של האח הגדול שלו תפקיד חשוב, מתהדר בחידושים עיצובים החל מתכנון מנימליסטי המשלב גיאומטריה  וצבעוניות חזקה על גבי הסביבה ,ועד להצבת אמבטיה בצורת ביצה של חברת boch&villeroy  כפסל עיצובי העומד בחלל.


בחדרי השינה, ששון שיתף פעולה עם מעצבי "הולנדיה" שעיצבו במיוחד מיטות לתכנית, ומעצבות מבית "כיתן" שיצרו קולקציית מצעים ייחודית עם הדפסים צבעוניים המשתלבים שוב בצורות גיאומטריות  צבעוניות.


הסלון שעוצב כחלל פתוח גיאומטרי ואסימטרי היוצר לנו כצופים אשליית עולם תלת מימדי שופע בנוחות ורכות בצורות ובצבעי הוורוד סגול וצהוב המפוזרים על הקירות ועל כריות הספה שובר לנו את תפיסת הסלון הסטנדרטי שאנו מכירים.


ואל נשכח את מקום המפלט של דיירי הבית חדר "האח הגדול" מעניק פינה חמה בצורת קירות מרופדים בצורות גיאומטריות ובצבעוניות עמוקה ודרמתית המעניקות תחושה של לאונ'ג.


וכן שילוב יצירות מעצבים כחלק מעיצוב הבית : גוף תאורה בצורת סוס של  Moooi  הידוע כקלאסיקה בעולם העיצוב.


לסיכום בית האח הגדול מפתיע מקורי שונה מיוחדת במינו בדיוק כמו האנשים שהגיעו אליו...


(צילומים באדיבות יח"צ)

12 תגובות:

  1. ממש מאמר מעניין...מדהים לאן הגענו עם כל עניין העיצוב...הבית מעוצב בצורה חדשנית ואתה הסברת בצורה מאוד מאוד מעניינת..נהנתי לקרוא את המאמר שלך...

    השבמחק
  2. כתוב יפה ומעורר השראה, אחרי הפוסט הזה אני פתאום שם לב לכל פרט במהלך השידור.. J

    השבמחק
  3. אהבתי את העיצוב מבחינת היצירתיות והחידושים אך נראה קצת עמוס אך כנראה זאת המטרה...

    השבמחק
  4. הבית חרא!
    מבולגן,מכאיב בעיניים,ולא מחדש דבר פרט למטבח.
    נראה כאילו כל בעל חסות ניסה להראות כמה חדשני ומיוחד הוא,ובעצם קיבלנו את הקערה של ה"קוילבויניק" בעיניים.
    יש מושג שנקרא "אוברדיזיין" , ואם אין, ברור שצריך להמציא כזה ולשייך אותו לעיצוב בבית האח.
    לירן

    השבמחק
  5. אין ספק שהצפייה בעיצוב הבית מעוררת השראה.
    יפה לראות כיצד המשתתפים בתוכנית מגיבים לעיצוב.
    מגיבים לצבעים.אפילו אם החלל יוצר ראקציה שלילית לפעמים.

    ברור שהסערה הסוציולוגית מושפעת מחוסר יכולת של העין לנוח, אף לא לרגע... זה משרת את מטרת התוכנית.
    ואסור לשכוח שלא הדיירים היו הלקוח במקרה זה.
    יש בפינות מסויימות אובר דיזיין ואני הייתי מוסיפה גם אומץ
    לפרוץ את גבולות המוכר.
    מה שטוב לבית האח הגדול לא בהכרח טוב לבית סטנדרתי , לאורך זמן יש קושי רב עם ריבוי הצבעים והגאומטריה.

    השבמחק
  6. ישנה תחושה שכל חברה רצתה להראות על חשבון הבית את כל הסחורה שהיא מוכרת. נראה כמו בית תצוגה של חברת המראות, האריחים וכל השאר. המטבח יפה וחדשני ובנוסך הגימיקים כגון הבובות על הרצפה, הסוס יפה אך אם היית דוגמא שלו קטנה ברבע זה היה פיקס.

    השבמחק
  7. הריצוף ממש יפה! יש איזו אווירה רומנטית של שנות ה-80 באוויר, לא חושבים?:) ב"ה כשאוכל לממן לעצמי גם, אעשה גם בנגב קרמיקה

    השבמחק
  8. מעונינת לדעת היכן קונים את המטאטא שבבית האח הגדול

    השבמחק
  9. אחד העיצובים המזעזעים שראיתי... זה נראה כאילו נתנו לילד בן 6 ללא מעצורים וגבולות ( וגם ללא רטלין ) לעצב את הבית...

    השבמחק
    תשובות
    1. שמע, יש פה עיצובים מגניבים... באותו זמן ששידרו את זה היה לי ממש כאב גב ולא יכולתי לשבת, בקיצור הלכתי להפיזיותרפיה ולא באמת ידעו מה לעשות אתי עד שמצאתי מישהו ממש תותח, פיזיותרפיסט ברחובות שנתן בראש, במהלך הטיפול הכאיב חבל על הזמן אבל בסוף היה ממש הקלה בכאבים, אין מה לעשות, פיזיותרפיה זה הדבר.

      מחק
  10. צבעי הנאון והצורות הגיאומטריות באמת נראות רטרו, אני מאד מתחברת לכל העיצוב הזה. אני חושבת שכמו כל טרנד עיצובי, גם זה יחזור אלינו בקורב :)

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...