ברוכים הבאים לבלוג טיפים ומאמרים בעיצוב פנים

תודה שקפצתם לביקור, בואו לקרוא על כל החידושים מעולם עיצוב הבית ולקבל טיפים ורעיונות מדליקים ומועילים לעיצוב פנים שכל אחד יכול ליישם! ובנוסף תוכלו להתרשם מפרויקטים שונים שהסטודיו שלנו מבצע! אז...מדגדג לכם משהו ספציפי? צוות המעצבים של הסטודיו ישמח לעזור ולייעץ לכם, דברו איתנו.
אהבתם? הצטרפו לדף האוהדים של הסטודיו >>> בפייסבוק.

עיצוב פנים - עיצוב מודרני לדירת 140 מ"ר

מינימליזם חייכני (-:
ליאור מלכה | אדריכלים ומעצבים |סטודיו לעיצוב פנים  
הכתבה פורסמה באתר BVD | בניין ודיור בתאריך: 20.9.2010
מאת: שחר בן פורת 

איך הצליח המעצב ליצור עבור המשפחה הצעירה דירה בעיצוב מודרני אך מלא חיים?

 
 המעצב ליאור מלכה וצוות הסטודיו שלו אחראים על שיפוץ ועיצוב מחדש של דירה בת 4 חדרים באשדוד. הדירה החדשה שייכת למשפחה בת 4 נפשות – זוג הורים בני 35, ובנותיהם הקטנות (4 ו-6), הם החליטו כי טרם כניסתם אליה יתאימו אותה לצורכיהם.


גודל הדירה: 140 מ"ר וממוקמת בקומה ה-12, עם נוף מרהיב ופנורמי לחוף הים התיכון.
התקציב עמד על 300 אלף ש"ח, וכלל הכל, שינוי קירות, החלפת ריצוף, חידוש מערכות חשמל ותאורה, מיזוג ואינסטלציה, הזמנת מטבח וריהוט לכל הבית.


 

"בני הזוג ביקשו פונקציות בסיסיות לדירת מגורים" מספר המעצב, "חדר שינה מפנק עם חדר רחצה צמוד, מטבח עם בר ישיבה, סלון רחב ונוח לאירוח, פינת אוכל ועיצוב חדרי הילדות באופן יצירתי המתאים לגילן". 








בשיתוף פעולה של המעצבים עם בני הזוג, הוחלט על סגנון עיצוב מודרני מינימליסטי, עם נגיעות צבע אפנתיות ואמנותיות.
במסגרת עבודות השיפוץ, שונו מיקומי קירות הפנים, שודרגו התשתיות כך שיתאימו לתכנון החדש. הרהיטים השונים, כולל גופי התאורה ועבודות הגרפיקה, עוצבו ונעשו בהזמנה מיוחדת.

כיום, כשהעבודות הסתיימו והמשפחה עברה לדירה החדשה, אפשר להרגיש את תחושת המרחב כבר בכניסה לבית. הודות לתכנון מוקדם שאיחד את המטבח, פינת האוכל והסלון כאופן ספייס. "יצרנו מצב שבשטח גדול אחד קיימים כמה אזורים ברורים המופרדים על ידי תאורה ומיקום נכון של הרהיטים".
 


האתגר הגדול שעמד בפנינו עוד בשלבי העיצוב הראשונים היה האפשרות לשמור על סגנון מודרני אך עם זאת מלא חיים.
ליאור מספר: 
"שאלתי את עצמי איך אני יכול לגרום לבית לשמור על מאפיינים מודרניים-נקיים, ועדיין לשמור על תחושת חיים בבית? לבסוף מצאתי לנכון לתכנן את כל הרהיטים בגוון לבן עם שילוב של אלמנטים צבעונים, ואת הקירות לצבוע בגוון חאקי בהיר. כך הלובן של הרהיטים יקלוט מצבע הקירות וישמור על  החמימות, דבר היוצר שילוב צבעים בצורה טבעית והרמונית.
 שילבנו אביזרים משלימים ותמונות בצבעים חיים של ירוק וסגול, ואת הסלון עיצבנו בגוון אפור, שיהיה פרקטי לניקיון וישמור על ניטרליות עיצובית".


באזור הצפייה בסלון שולב קיר עשוי מעץ צבוע באפוקסי לבן מבריק, בתוכו שולבו מסך הפלזמה ומערכות ההגברה. הקיר מהווה את מרכז העניין של הבית, כאשר אלמנטים אופקיים בתמונות קנבס סיפקו את תחושת המרחב. 

"אני מאוד אוהב את הקיר הזה מפני שהדיירים נתנו לי חופש פעולה להחליט מה מתאים להם. שילבתי עבורם רהיט המהווה גם אלמנט פונקציונלי וגם אלמנט עיצובי שתורם לכל הבית תחושת מרחב וגודל".



בחדרי הילדים נעשה שימוש נרחב במדבקות קיר על הקירות. כל אלו עוצבו ויוצרו בסטודיו שלנו במיוחד עבור הבנות, כך שיתאימו בסגנונם לאופיים הילדותי.




יש לך טיפ מועיל למי שרוצה לעצב בית בסגנון מודרני ומלא חיים?
"בוודאי. למראה נקי, מודרני ומלא בחיים שלבו בין סגנונות: עיצוב מודרני בגאומטריות פשוטה יוצר מרחב וניקיון, נגיעות צבע יעניקו את החיים החסרים בסגנון המודרני. קשת הצבעים שאני ממליץ היא גווני חאקי בהיר לקירות, תקרות לבנות, ורהיטים בהירים. משחקי צבע שלבו באביזרים בפיזור הרמוני יכול להיות ירוק או סגול. חשוב להשתמש בתאורה נסתרת שתתבסס על אור חם לאיזון".




ליאור מלכה | אדריכלים ומעצבים הוא סטודיו לעיצוב פנים המוביל בתחומו ,הסטודיו מתמחה בתכנון ועיצוב פנים לדירות ובתים פרטיים , הסטודיו מתאפיין בסגנונו העיצובי – כעיצוב צעיר מודרני מינימליסטי ואומנותי.

אנו מאמינים כי העיצוב הסופי הוא תוצאה בין דרישות הדיירים ואופיים הייחודי מול הדרישות התכנוניות והתקציביות כל אלו נלקחים לתשומת ליבנו ומתבטאים במוצר הסופי ובסביבתו.
אנו בסטודיו שלנו מתחייבים להציג עבודות ייחודיות המותאמות לצרכיהם של לקוחותינו, מטרתנו היא תמיד להישאר רעננים, אמנותיים מודרניים ומקוריים.

יחד עם הדיירים אנחנו מחפשים את המכנה המשותף, זה שיביא לבסוף את הרעיון העיצובי הטוב ביותר לדירה.
התוצאה הסופית תמיד יוצאת מעניינת ומדהימה...ואת זה אנחנו הכי אוהבים!

ליצירת קשר עם הסטודיו שלנו לחצו >>> דרכי קשר לליאור מלכה | אדריכלים ומעצבים.

כל הזכויות לגבי התמונות והתכנים שמורות ל: ליאור מלכה | אדריכלים ומעצבים | סטודיו לעיצוב פנים ואין אישור להשתמש בהם ללא אישור בכתב.

18 תגובות:

  1. איזה בית יפייפה..ממש אהבתי את העיצוב..מודרני נקי וכייפי :-)

    השבמחק
  2. איזו כתבה מעניינת ...בית פשוט מושלם..גם אני רוצה :-))

    השבמחק
  3. חדרי האמבט פשוט מדהימים !!! כל הכבוד

    השבמחק
  4. עיצוב מרהיב ומלא באור ובזוהר!!!!!!!!!!!

    השבמחק
  5. חדרי הילדים מהממים!!! גם אני רוצה...
    חייבת לציין שיש לכם סגנון מיוחד במינו.

    השבמחק
  6. אהבתי מאוד סגנון יפה מאוד

    השבמחק
  7. תודה רבה לכל המבקרים והמגיבים על המילים החמות והפירגון
    אנחנו מעריכים זאת מאוד ! :)

    השבמחק
    תשובות
    1. היי.. מאיפה אפשר להשיג את השלט של השירותים שכתוב עליו"great ideas start in here"?

      מחק
    2. היי.. מאיפה אפשר להשיג את השלט של השירותים שכתוב עליו"great ideas start in here"?

      מחק
    3. היי.. מאיפה אפשר להשיג את השלט של השירותים שכתוב עליו"great ideas start in here"?

      מחק
  8. באמת בית מיוחד

    השבמחק
  9. עיצוב יפה מאוא ונקי כמו שאני אוהבת. אהבתי מאוד את מנורה בסלון. האם אפשר לקבל כתובת של חנות בה רכשת את המנורה?

    השבמחק
  10. העיצוב מאוד מודרני יפה, ממליץ להוסיף דלתות פנים מאלומיניום - אלו דלתות פנים קלות ביותר ועמידות לרטיבות. נראות נהדר וכמובן באות בכל צבע ובלבן.
    טריקה קלה, מגנט, אקטוסטיקה משופרת ועמידות להמון המון שנים (כולל 10 שנות אחריות)

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...