ברוכים הבאים לבלוג טיפים ומאמרים בעיצוב פנים

תודה שקפצתם לביקור, בואו לקרוא על כל החידושים מעולם עיצוב הבית ולקבל טיפים ורעיונות מדליקים ומועילים לעיצוב פנים שכל אחד יכול ליישם! ובנוסף תוכלו להתרשם מפרויקטים שונים שהסטודיו שלנו מבצע! אז...מדגדג לכם משהו ספציפי? צוות המעצבים של הסטודיו ישמח לעזור ולייעץ לכם, דברו איתנו.
אהבתם? הצטרפו לדף האוהדים של הסטודיו >>> בפייסבוק.

עיצוב פנים- עיצוב טוטלי לדירת 130 מ"ר.

עיצוב טוטאלי !
ליאור מלכה | אדריכלים ומעצבים | סטודיו לעיצוב פנים .
הכתבה פורסמה במגזין עיצוב גיליון 144| יוני 2010
מאת :אתי כהן 
היא שופצה מהיסוד, זכתה למשחקי תאורה וצבע והפכה למתחם מפנק עבור אב ובנו, על מהפך במרחק פסיעה מהים.


במרחק פסיעה מהים, בלב-ליבה של אשדוד, עומד בניין בן שבע קומות היוצר את הרושם כאילו נבנה הרבה לפני שנכתבה היסטוריית העיצוב, אך למעשה הוא רק כבן 50 שנה.
בבניין זה מצויה דירה בת 4 חדרים בשטח של 130 מ"ר אשר נרכשה במחיר הזדמנות ויועדה לשיפוץ טוטלי - להתאמת הדיירים החדשים.

"במשך השנים עברה הדירה הזנחה "פושעת" שכוללת צנרת רקובה, קירות מתפוררים ומשקופים שדלה השפה מלתאר, ועוד לא הגענו לרצפות, שכל צעד עליהם מעורר בנו רצון לרקוד דיסקו משנות ה - 60"

מספר המעצב: "בשיתוף פעולה עם בעל הבית, גבר כבן 50 ובנו בן ה-20, שופצה הדירה מהיסוד כאשר חזון הבעלים הוא ניצול מרחב מרבי לשטח הדירה תוך התחשבות בהתאמת הצרכים המשתנים של הדיירים ודגש על תכנון ועיצוב המונחה מתוך סדר ניקיון ואסתטיקה נטולת יומרות ועומס של אלמנטים. וכל זאת, בתקציב של עד 300,000 שקל, הכולל הכל: עבודות שיפוץ, החלפת מערכות חשמל ומים, החלפת חלונות אלומיניום בדירה וריהוט מלא לכל הדירה, כולל מטבח. "ואין לשכוח את תחביב הדייר: אקווריום לדגי נוי נדירים שהוא מגדל".


"החלטנו לבסס את הגוונים השולטים בצבעים בסיסיים כלבן ושחור מאפיינים של עיצוב מודרני, את הקירות צבענו בגוון חאקי עדין שיקרין על הגוונים הלבנים, כך שירכך ויחמם את הקרירות שלהם. את הצבעוניות הוספנו באלמנטים המשלימים, המאופיינים בצבעי סגול וירוק תפוח כך שבכל זמן שהאופנה תשתנה, אפשר יהיה לשנות רק את המוצרים המשלימים והבית ילבש רעננות חדשה ואפנתית לאותה תקופה".

כדי לענות על ציפיות הלקוח היה צורך לשבור את רוב קירות הבית על מנת למזג חללים ולהפוך שני חדרים וחדר מקלחת ראשי לסוויטה מפנקת. הפונקציונלית באה לידי ביטוי כפתרון להתמודדות בחללים קטנים בהוספת פתח נוסף לחדר המקלחת ישירות לחדר הבן, כשהדלת הנוספת פונה למסדרון ומהווה כניסה לאורחים. בכך שודרגו ונוצלו שירותי האורחים גם לשימוש הבן ולאורחים, כאשר לכל אחד דלת נפרדת.


"את המטבח מיקמנו בחלק הפנימי של הדירה, כאשר הוא פונה לכיוון הסלון. את ההפרדה היחידה בינו לחלל הבית יצרנו בעזרת חצי אי הכולל ארבעה מקומות ישיבה לארוחות בוקר ומסך צפייה תלוי על הקיר. את פינת האוכל מיקמנו קרוב למטבח, בהתאם לצורכי הדיירים. 


ליצירת תחושת המרחב נעשה שימוש במינימום רהיטים ניידים מחד ובמקסימום משחקי תאורה רכים מאידך. אלו מהווים חלק בלתי נפרד מהאווירה, עקב התקציב הנמוך יחסית היה צורך ביצירתיות בכל הקשור לבחירת הרהיטים. "כדי ליצור יש מאין הסתובבנו רבות בחנויות ריהוט עד שהצלחנו למצוא את הרהיטים שישלימו לנו את האווירה הרצויה".

 
"התאורה היא אלמנט משמעותי בעיצובים שלי. מבחינתי, לתאורה יש מרכיב משמעותי ביצירת אופי לאווירה רצויה. באמצעות תאורה חמה בשילוב תאורה קרה ובמשחקי אור וצל של תאורות גלויות ונסתרות יצרתי מספר אפשרויות למשחקי אווירה. הכל תלוי בהדלקה או כיבוי חלק מהתאורה הקיימת בבית".

"עיצוב קיר הפלזמה, העשוי מחומר לא שגרתי, התחיל להתבשל בכלל בזמן קניות קרמיקות וחיפויים לחדרי הרחצה אריח מיוחד שמשך את תשומת ליבי נתן לי השראה לשילובו בסלון במהפך מחשבתי. הלקוח הישראלי הממוצע יודע שאריחי קרמיקה מיועדים להדבקה על קירות ורצפות חדרי מקלחת שירותים, אך אין באמת סיבה מדוע לא 'לייבא' את אריחי הקרמיקה כאלמנט עיצובי גם לחללים אחרים בבית". כך נולד קיר הפלזמה הייחודי.


בכניסה לבית אפשר להבחין בסלון המזמין, הכולל ספת ישיבה מרווחת וכורסאות מול קיר מסך לצפייה. "בחרתי להדגיש את הסלון בריפוד השחור - דבר שיצר ניגוד מקסימלי מול קיר המסך העשוי מקרמיקה לבנה, שטיח אפור, תמונה סגולה שעוצבה במיוחד עבור הדייר וכדים בירוק שפוזרו בחלל באופן יצירתי".


המטבח מודרני ופונקציונלי, בעל גאומטריות מאוזנות המשרות תחושת מרחב וגודל. ההפרדות בין חללי המטבח, פינת האוכל והסלון בוצעו באמצעות משחקי גבהים בתקרות וכן משחקי תאורה. על תקרת המטבח עוצב גוף תאורה שקוע בקו אפס עם התקרה, שעליו הודפס אלמנט גרפי החוזר על עצמו בנגיעות גם בשאר חללי הבית.



ליאור מלכה | אדריכלים ומעצבים הוא סטודיו לעיצוב פנים המוביל בתחומו, הסטודיו מתמחה בתכנון ועיצוב פנים לדירות ובתים פרטיים , הסטודיו מתאפיין בסגנונו העיצובי – כעיצוב צעיר מודרני מינימליסטי ואומנותי.

אנו מאמינים כי העיצוב הוא פועל יוצא בין ציפיות הלקוח ואופיו הייחודי מול הדרישות התכנוניות והתקציביות כל אלו נלקחים לתשומת ליבנו ומוטבעים במוצר הסופי ובסביבתו.
אנו מתחייבים להציג עבודות ייחודיות המותאמות לצורכיהם של לקוחותינו, מטרתנו היא תמיד להישאר רעננים, אומנותיים מודרניים ומקוריים.

יחד עם הלקוח אנחנו מחפשים את המכנה המשותף, זה שיביא לבסוף את הרעיון העיצובי הטוב ביותר לפרויקט.
התוצאה הסופית תמיד יוצאת מעניינת ומדהימה...ואת זה אנחנו הכי אוהבים!

ליצירת קשר עם הסטודיו שלנו לחצו >>> דרכי קשר לליאור מלכה | אדריכלים ומעצבים.

10 תגובות:

  1. מדהים ,לא להאמין איך הדירה היתה נראית לפני... אהבתי את הקווים הנקיים והפשטות ורציתי שתדעו שאני מאוד אוהבת את הסגנון שלכם בקרוב אני משפצת אהיה איתכם בקשר...

    השבמחק
  2. דירה מושלמת !!!

    השבמחק
  3. דירה מדהימה..איזה כישרון!!! כל הכבוד...

    השבמחק
  4. מקסים!!!! איזה מהפך....

    השבמחק
  5. מה זה פירקתם את כל הבית?

    השבמחק
  6. כמה עלה התענוג?

    השבמחק
  7. ליאור אתה פשוט תותח הקירות של הפלזמה שראיתי בכל הפרויקטים פשוט מדהימים!!!!

    השבמחק
  8. שמע ליאור.
    התרשמתי מאוד.
    אתה מוכשר.
    הכל הולך אחר האישה, אבל מבחינתי אתה הבחירה שלי.
    רן

    השבמחק
  9. ממש מדהים, עיצוב מדליק, מאוד כשרוני. לא ראיתי עיצוב מטבחים ברמה כזאת. יפה מאוד.

    השבמחק
  10. עיצוב ממש מרשים למרות שהייתי ממליץ לבחון להחליף את רהיטים
    לחדשים יותר ובנושא מטבחים
    אולי ללכת על מטבח מודרני

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...