ברוכים הבאים לבלוג טיפים ומאמרים בעיצוב פנים

תודה שקפצתם לביקור, בואו לקרוא על כל החידושים מעולם עיצוב הבית ולקבל טיפים ורעיונות מדליקים ומועילים לעיצוב פנים שכל אחד יכול ליישם! ובנוסף תוכלו להתרשם מפרויקטים שונים שהסטודיו שלנו מבצע! אז...מדגדג לכם משהו ספציפי? צוות המעצבים של הסטודיו ישמח לעזור ולייעץ לכם, דברו איתנו.
אהבתם? הצטרפו לדף האוהדים של הסטודיו >>> בפייסבוק.

עיצוב הבית - עיצוב אורבני לקוטג' 220 מ"ר

בית של חמימות ותחכום אורבני
ליאור מלכה | אדריכלים ומעצבים |סטודיו לעיצוב פנים
הכתבה פורסמה באתר BVD | בניין ודיור בתאריך: 20.1.2011
 הכתבה פורסמה באתר  ynet| ידיעות אחרונות  בתאריך: 29.1.2011

הבית שעיצבנו עבור משפחה צעירה, משלב בתוכו חמימות, פשטות פונקציונלית ותחכום אורבני... הסביבה האידאלית לחיות ולגדול בה.


בחרתי לשתף אתכם בעיצוב פנים לקוטג' 6 חדרים שעיצבתי יחד עם צוות משרדי עבור משפחה צעירה. 
הדיירים, זוג הורים ושני ילדיהם בני שנתיים ו-9, רכשו את הקוטג' הפרטי ששטחו 220 מ"ר מקבלן וביקשו להתאים אותו לצורכיהם ולסגנון העיצוב האורבני האהוב עליהם.


 
בני הזוג ביקשו לעצמם את הפונקציות הבסיסיות למשפחה: חדר שינה גדול ומפנק שיכלול חדר רחצה צמוד, מטבח פתוח ושימושי הכולל חצי בר לישיבה ולאירוח, סלון גדול וחדשני, פינת אוכל, ובקשה חשובה נוספת, התאמת חדרי הילדים לגילו של כל ילד ולאופיו. התקציב למשימה עמד על כ-300,000 ₪.

"את המשיכה שלהם לסגנון עיצוב האורבני הסבירו בני הזוג בהשפעות שספגו בשנים בהן שהו בחו"ל והם ביקשו לשלב אמירה אורבנית עיצובית עם תחושת מרחב והקפדה על אסתטיקה ושיקיות מתבקשת"





כדי לחזק את תחושת המרחב שילבנו בתכנון הבית אלמנטים אופקיים, בכל כיוון מבט, שהפנו את המבט החוצה אל הנוף, בסלון עיצבנו קיר מלבנים אפורות-שרופות שיובאו במיוחד מאירופה ושולבה בו מערכת קולנוע ביתי שכוללת מסך פלזמה ענקי ומערכת הגברה משוכללת, להגברת תחושת המרחב נתלו על קירות הסלון תמונות קנבס שעליהן מצוירים אלמנטים גרפיים אופקיים.


בתכנון החדש של הבית אוחדו רוב האזורים – הסלון, המטבח ופינת האוכל – הפכו לאזור אחד שההפרדה ביניהם נוצרת באמצעות תאורה וריהוט שהנוכחות שלהם מגדירה את האזורים השונים. החלוקה החדשה של האזורים באמצעים עיצובים גרמה לבית להיראות גדול יותר ומאפשרת התמצאות מהירה בין הפונקציות שקיימות בו.


איך שוברים את הקרח?
תהליך התכנון והעיצוב זרם בצורה חלקה ללא חילוקי דעות עם הדיירים שסמכו על המלצותינו. ההתלבטות היחידה שהייתה  לנו היא כיצד נשמור על מאפיינים מודרניים אורבניים ובמקביל על תחושת חמימות ביתית.

הפתרון נוצר באמצעות תכנון מודע ושילוב צבע הרהיטים עם צבע הקירות. ברהיטים הלבנים שולבו אלמנטים מעץ אלון חמים בעל זיקה טבעית ואת מעטפת הקירות צבענו בגווני נס קפה בהירים, הריצוף הסטנדרטי הוחלף ברצפת בטון אפורה וחשופה שהעצימה את התחושה האורבנית המתבקשת. השימוש בשילובי צבעים בגוונים חמים ריככו את הקרירות של הרצפה האפורה והעניקו לבית חמימות משולבת בתחכום מודרני.


רהיטי הבית עוצבו בהזמנה מיוחדת והותאמו גם הם לדרישות הדיירים באמצעות שילוב של כמה חומרים "עירוניים" כמו בטון, אבן וזכוכית.  גופי התאורה עוצבו במיוחד לבית בסגנון מודרני מינימליסטי ונקי, ועל חלקים שונים בבית שולבו עבודות גרפיקה צבעוניות שהעניקו לבית תחושת חיות אפנתית.
 

 עיצוב חדרי הילדים הושג באמצעות מדבקות על הקירות, אלמנטים גרפיים שמתאימים לתחומי העניין ולגילם של הילדים עוצבו ויוצרו במיוחד בסטודיו שלנו.


"כל פרויקט, בו אנו עוסקים, שונה בתכלית ממשנהו – ממש כמו שבני האדם שונים זה מזה. לנו כמעצבים ניתנה הזכות להעניק מכישרוננו לטובת הכלל ולסייע תוך התחשבות במגבלות המציאות"





ליאור מלכה | אדריכלים ומעצבים הוא סטודיו לעיצוב פנים המוביל בתחומו ,הסטודיו מתמחה בתכנון ועיצוב פנים לדירות ובתים פרטיים, הסטודיו מתאפיין בסגנונו העיצובי – כעיצוב צעיר מודרני מינימליסטי ואומנותי.
אנו מאמינים כי העיצוב הוא פועל יוצא בין ציפיות הלקוח ואופיו הייחודי  מול הדרישות התכנוניות והתקציביות כל אלו נלקחים לתשומת ליבנו ומוטבעים במוצר הסופי ובסביבתו.
אנו מתחייבים להציג עבודות ייחודיות המותאמות לצורכיהם של לקוחותינו, מטרתנו היא תמיד להישאר רעננים, אמנותיים מודרניים ומקוריים.
יחד עם הלקוח אנחנו מחפשים את המכנה המשותף, זה שיביא לבסוף את הרעיון העיצובי הטוב ביותר לפרויקט.
התוצאה הסופית תמיד יוצאת מעניינת ומדהימה...ואת זה אנחנו הכי אוהבים!

ליצירת קשר עם הסטודיו שלנו לחצו >>> דרכי קשר לליאור מלכה | אדריכלים ומעצבים.

כל הזכויות לגבי התמונות והתכנים שמורות ל: ליאור מלכה | אדריכלים ומעצבים | סטודיו לעיצוב פנים ואין אישור להשתמש בהם ללא אישור בכתב.

15 תגובות:

  1. איזה בית מהמם ,אין דברים כאלה

    השבמחק
  2. מאוד מיוחד ,מושקע ובטוב טעם
    מאיפה אפשר להשיג לבנים כמו בחדר שינה?

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה יעל,
      את הלבנים שבחדר השינה ניתן להזמין בחברת אקרשטיין
      לאתר הבית של החברה: http://www.ackerstein.co.il/

      מחק
  3. אהבתי את הקו הנקי המשלב חמימות בקיר הלבנים, ממש טוב טעם

    השבמחק
  4. הבית של איילת2 במרץ 2011 בשעה 12:02

    אהבתי את הקיר בסלון מהמם!!!

    השבמחק
  5. מ.מ.מ! (מודרני, מינימליסטי, מאופק)
    שאפו ליוצרים, ולדיירים - נא להתנהג בהתאם!

    השבמחק
  6. איזה בית יפה בטוב טעם ,אהבתי מאוד את הסגנון שלכם

    השבמחק
  7. כמו הרוב כאן, גם אני התאהבתי בקיר הלבנים בסלון... נותן תחושת חמימות כפרית. שאלה: אני מבינה שאלו הם לבנים אמיתיות ולא רק חיפוי, נכון?

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה ענת,
      הלבנים בקיר הסלון הן לבנים שרופות והן חיפוי,
      הן ספציפית הוזמנו מאיטליה אך כיום ניתן למצוא את הלבנים בכל חנות שמתעסקת עם חיפויי לבנים ובריקים.

      מחק
  8. וואו איזה בית מדהים, נראה חם מודרני ורטרו כאחד, עבודה מדהימה

    השבמחק
  9. מהמם כמו כל העבודות שלך!!! אני מאוד אהבתי את התמונה שבסלון , מאיפה אפשר להזמין כזאת?

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...